Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тарчинська Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Тарчинська Ю. Г. 
Раціональні підходи до формування навичок гри на фортепіано [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 14. - С. 291-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_14_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.61 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тарчинська Ю. 
Метатекст фортепіанної музики та індивідуальний стиль композитора-піаніста [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2014. - Вип. 20(1). - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2014_20(1)__39
Відзначено, що фортепіанному мистецтву С. Рахманінова властива інтертекстуальність. Висвітлено творчість композитора С. Рахманінова в контексті розвитку піанізму. Досліджено вплив традиційних та індивідуальних знахідок композитора на формування його фортепіанно-виконавського стилю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 81.761 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Тарчинська Ю. 
Методичні підходи до формування техніки гри у прокоф’євському стилі піанізму [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_19
Висвітлено питання раціонального формування фортепіанно-виконавських навичок як свідомого опанування їх взаємозумовленими та взаємозалежними компонентами. Визначено зміст прийомів гри, засвоєння яких створює умови ефективної технічної підготовки виконавця. Наведено приклади їх доцільного напрацювання у бетховенському стилі піанізму.Освещены вопросы рационального формирования фортепианно-исполнительских навыков как сознательного овладения их взаимообусловленными и взаимозависимыми компонентами. Определено содержание приемов игры, усвоение которых создает условия эффективной технической подготовки исполнителя. Приведены примеры их целесообразной выработки в бетховенском стиле пианизма.The issues of piano performing skills' rational formation are highlighted in the article as conscious mastering of their co-creative and interdependent components; the content of performance's methods are defined, mastering of which creates conditionsfor effective technical preparation of a performer; the examples of their important mastering in Beethoven's piano style are given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.966 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Тарчинська Ю. 
Спільна музично-виконавська діяльність у наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська, І. Тарчинська // Актуальні питання культурології. - 2016. - Вип. 16. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apkant_2016_16_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тарчинська Ю. Г. 
Методичні підходи до формування техніки гри у бетховенському стилі піанізму [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 305-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_74
Висвітлено питання раціонального формування фортепіанно-виконавських навичок як свідомого опанування їх взаємозумовленими та взаємозалежними компонентами. Визначено зміст прийомів гри, засвоєння яких створює умови ефективної технічної підготовки виконавця. Наведено приклади їх доцільного напрацювання у бетховенському стилі піанізму.Освещены вопросы рационального формирования фортепианно-исполнительских навыков как сознательного овладения их взаимообусловленными и взаимозависимыми компонентами. Определено содержание приемов игры, усвоение которых создает условия эффективной технической подготовки исполнителя. Приведены примеры их целесообразной выработки в бетховенском стиле пианизма.The issues of piano performing skills' rational formation are highlighted in the article as conscious mastering of their co-creative and interdependent components; the content of performance's methods are defined, mastering of which creates conditionsfor effective technical preparation of a performer; the examples of their important mastering in Beethoven's piano style are given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.742 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Тарчинська Ю. 
Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 3. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_3_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 642.059 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тарчинська Ю. Г. 
Стильові ознаки звукотворення у фортепіанній музиці Вольфганга Амадея Моцарта [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська, І. Г. Тарчинська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2019. - № 2. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2019_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 668.399 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тарчинська Ю. 
Методичні підходи до формування техніки гри у моцартівському стилі піанізму [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_23(2)__24
Висвітлено питання раціонального формування фортепіанно-виконавських навичок як свідомого опанування їх взаємозумовленими та взаємозалежними компонентами. Визначено зміст прийомів гри, засвоєння яких створює умови ефективної технічної підготовки виконавця. Наведено приклади їх доцільного напрацювання у бетховенському стилі піанізму.Освещены вопросы рационального формирования фортепианно-исполнительских навыков как сознательного овладения их взаимообусловленными и взаимозависимыми компонентами. Определено содержание приемов игры, усвоение которых создает условия эффективной технической подготовки исполнителя. Приведены примеры их целесообразной выработки в бетховенском стиле пианизма.The issues of piano performing skills' rational formation are highlighted in the article as conscious mastering of their co-creative and interdependent components; the content of performance's methods are defined, mastering of which creates conditionsfor effective technical preparation of a performer; the examples of their important mastering in Beethoven's piano style are given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.391 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Тарчинська Ю. Г. 
Методичні підходи до формування техніки звукотворення в інтерпретації фортепіанної спадщини К. Дебюссі [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 20(3). - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_20(3)__12
Висвітлено питання раціонального формування фортепіанно-виконавських навичок як свідомого опанування їх взаємозумовленими та взаємозалежними компонентами. Визначено зміст прийомів гри, засвоєння яких створює умови ефективної технічної підготовки виконавця. Наведено приклади їх доцільного напрацювання у бетховенському стилі піанізму.Освещены вопросы рационального формирования фортепианно-исполнительских навыков как сознательного овладения их взаимообусловленными и взаимозависимыми компонентами. Определено содержание приемов игры, усвоение которых создает условия эффективной технической подготовки исполнителя. Приведены примеры их целесообразной выработки в бетховенском стиле пианизма.The issues of piano performing skills' rational formation are highlighted in the article as conscious mastering of their co-creative and interdependent components; the content of performance's methods are defined, mastering of which creates conditionsfor effective technical preparation of a performer; the examples of their important mastering in Beethoven's piano style are given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Прокопчук В. 
Спектр наукових досліджень у дисертаціях викладачів кафедри гри на музичних інструментах інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету [Електронний ресурс] / В. Прокопчук, Ю. Тарчинська, Л. Яковенко // Молодь і ринок. - 2021. - № 5-6. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_5-6_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.421 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Тарчинська Ю. Г. 
Музично-практична підготовка в контексті проблеми стилю [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 42. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_42_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.293 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Тарчинська Ю. Г. 
Методичні віднайдення у фортепіанному класі викладача ДМШ Феодосії Кощак [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Молодий вчений. - 2022. - № 5. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2022_5_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.244 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Тарчинська Ю. 
Виховний потенціал фортепіанної творчості Василя Барвінського [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 3. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 576.41 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського