Пошуковий запит: (<.>A=Тарчинська Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Тарчинська Ю. Г. Раціональні підходи до формування навичок гри на фортепіано [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 14. - С. 291-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_14_31
|
2. |
Тарчинська Ю. Метатекст фортепіанної музики та індивідуальний стиль композитора-піаніста [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2014. - Вип. 20(1). - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2014_20(1)__39 Відзначено, що фортепіанному мистецтву С. Рахманінова властива інтертекстуальність. Висвітлено творчість композитора С. Рахманінова в контексті розвитку піанізму. Досліджено вплив традиційних та індивідуальних знахідок композитора на формування його фортепіанно-виконавського стилю.
|
3. |
Тарчинська Ю. Методичні підходи до формування техніки гри у прокоф’євському стилі піанізму [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_19 Висвітлено питання раціонального формування фортепіанно-виконавських навичок як свідомого опанування їх взаємозумовленими та взаємозалежними компонентами. Визначено зміст прийомів гри, засвоєння яких створює умови ефективної технічної підготовки виконавця. Наведено приклади їх доцільного напрацювання у бетховенському стилі піанізму.Освещены вопросы рационального формирования фортепианно-исполнительских навыков как сознательного овладения их взаимообусловленными и взаимозависимыми компонентами. Определено содержание приемов игры, усвоение которых создает условия эффективной технической подготовки исполнителя. Приведены примеры их целесообразной выработки в бетховенском стиле пианизма.The issues of piano performing skills' rational formation are highlighted in the article as conscious mastering of their co-creative and interdependent components; the content of performance's methods are defined, mastering of which creates conditionsfor effective technical preparation of a performer; the examples of their important mastering in Beethoven's piano style are given.
|
4. |
Тарчинська Ю. Спільна музично-виконавська діяльність у наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська, І. Тарчинська // Актуальні питання культурології. - 2016. - Вип. 16. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apkant_2016_16_32
|
5. |
Тарчинська Ю. Г. Методичні підходи до формування техніки гри у бетховенському стилі піанізму [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 305-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_74 Висвітлено питання раціонального формування фортепіанно-виконавських навичок як свідомого опанування їх взаємозумовленими та взаємозалежними компонентами. Визначено зміст прийомів гри, засвоєння яких створює умови ефективної технічної підготовки виконавця. Наведено приклади їх доцільного напрацювання у бетховенському стилі піанізму.Освещены вопросы рационального формирования фортепианно-исполнительских навыков как сознательного овладения их взаимообусловленными и взаимозависимыми компонентами. Определено содержание приемов игры, усвоение которых создает условия эффективной технической подготовки исполнителя. Приведены примеры их целесообразной выработки в бетховенском стиле пианизма.The issues of piano performing skills' rational formation are highlighted in the article as conscious mastering of their co-creative and interdependent components; the content of performance's methods are defined, mastering of which creates conditionsfor effective technical preparation of a performer; the examples of their important mastering in Beethoven's piano style are given.
|
6. |
Тарчинська Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 3. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_3_34
|
7. |
Тарчинська Ю. Г. Стильові ознаки звукотворення у фортепіанній музиці Вольфганга Амадея Моцарта [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська, І. Г. Тарчинська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2019. - № 2. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2019_2_13
|
8. |
Тарчинська Ю. Методичні підходи до формування техніки гри у моцартівському стилі піанізму [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_23(2)__24 Висвітлено питання раціонального формування фортепіанно-виконавських навичок як свідомого опанування їх взаємозумовленими та взаємозалежними компонентами. Визначено зміст прийомів гри, засвоєння яких створює умови ефективної технічної підготовки виконавця. Наведено приклади їх доцільного напрацювання у бетховенському стилі піанізму.Освещены вопросы рационального формирования фортепианно-исполнительских навыков как сознательного овладения их взаимообусловленными и взаимозависимыми компонентами. Определено содержание приемов игры, усвоение которых создает условия эффективной технической подготовки исполнителя. Приведены примеры их целесообразной выработки в бетховенском стиле пианизма.The issues of piano performing skills' rational formation are highlighted in the article as conscious mastering of their co-creative and interdependent components; the content of performance's methods are defined, mastering of which creates conditionsfor effective technical preparation of a performer; the examples of their important mastering in Beethoven's piano style are given.
|
9. |
Тарчинська Ю. Г. Методичні підходи до формування техніки звукотворення в інтерпретації фортепіанної спадщини К. Дебюссі [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 20(3). - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_20(3)__12 Висвітлено питання раціонального формування фортепіанно-виконавських навичок як свідомого опанування їх взаємозумовленими та взаємозалежними компонентами. Визначено зміст прийомів гри, засвоєння яких створює умови ефективної технічної підготовки виконавця. Наведено приклади їх доцільного напрацювання у бетховенському стилі піанізму.Освещены вопросы рационального формирования фортепианно-исполнительских навыков как сознательного овладения их взаимообусловленными и взаимозависимыми компонентами. Определено содержание приемов игры, усвоение которых создает условия эффективной технической подготовки исполнителя. Приведены примеры их целесообразной выработки в бетховенском стиле пианизма.The issues of piano performing skills' rational formation are highlighted in the article as conscious mastering of their co-creative and interdependent components; the content of performance's methods are defined, mastering of which creates conditionsfor effective technical preparation of a performer; the examples of their important mastering in Beethoven's piano style are given.
|
10. |
Прокопчук В. Спектр наукових досліджень у дисертаціях викладачів кафедри гри на музичних інструментах інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету [Електронний ресурс] / В. Прокопчук, Ю. Тарчинська, Л. Яковенко // Молодь і ринок. - 2021. - № 5-6. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_5-6_21
|
11. |
Тарчинська Ю. Г. Музично-практична підготовка в контексті проблеми стилю [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 42. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_42_21
|
12. |
Тарчинська Ю. Г. Методичні віднайдення у фортепіанному класі викладача ДМШ Феодосії Кощак [Електронний ресурс] / Ю. Г. Тарчинська // Молодий вчений. - 2022. - № 5. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2022_5_28
|
13. |
Тарчинська Ю. Виховний потенціал фортепіанної творчості Василя Барвінського [Електронний ресурс] / Ю. Тарчинська // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 3. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_3_16
|